onsdag 2 november 2016

Ny utmaning för november hos kaboks

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ny månad och ny utmaning på gång hos kaboks.
Du hittar mer inspiration och information där på deras blogg.

Så här ser mitt inspirationsbidrag ut...


Jag är nog nästan lite förälskad i den här underbara dien måste jag säga.
Det utstansade motivet har fått sig några lager med embossingpulver för att det ska glittra och glimma lite extra.
Jag stansade ut två extra som jag la under liksom för att få lite mer djup.


Hoppas du fått lite inspiration och vill hänga med och skapa med oss hos kaboks den här månaden.

Tusen tack för idag!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Såå vackert julkort, älskar det! Allt blir bara så bra när det kommer från dina händer.... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta rara du!!! ❤️ KRAAM från ett soligt Corona☀️❤️

      Radera