tisdag 11 oktober 2016

Veckans Skiss #125

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Härliga tisdag som kommer med en ny inspirerande skiss hos Veckans Skiss.
Kika absolut in där och låt dig översköljas av en massa härlig input och gör sedan din egen tolkning!

Såhär gjorde jag...



Jag har tolkat skissen rätt så nära tycker jag och har använt mestadels Die Cuts från Maggie Holmes "Gather" som jag fick med i mitt CitrusTwist Kit. Några remsor av mönstrade papper och några trädekorationer, även dom från CTK kitet, fick också vara med.
Lite små stänk av tre olika colormist blev det visst...




Ja det var vad jag hade för idag!
Hoppas du hänger med oss på Veckans Skiss och leker lite nu :)

Tusen tack för idag!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Vad jag gillar när det inte är så mycket papper, den här är så bra Anna, älskar dina trädekorationer (som jag inte är så pigg på att använda), du gör det så läckert. Också dina foto på dina "goa" ungar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara fina du!!! Så glad för dina hejarop!!! Oj vad dom betyder mycket ❤️ Kram Anna

      Radera
  2. Gillar den här mycket. Älskar, för att inte säga "jag är avis på" dina veneer. Villhöver :-) Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!!! Glad jag blir!!! Ja dom är mysig dom här trädekosarna 😃 Tack gulliga du!!! Kram Anna 💕

      Radera
  3. Gosh, this is lovely, You have such a gorgeous light touch when you scrap. It's what I aim for but rarely finish with! And the bits of wood are just right. The texture contrast is really nice:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much sweet Lizzy ❤️ Anna xo

      Radera