måndag 1 augusti 2016

Augusti månadstävling hos En liten butik

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja då hoppar vi in i augusti månad och det innebär en ny tävling med nya utmaningar hos En liten butik.
Den här månaden råkar det dessutom vara jag som är tävlingsvärd så jag har haft förmånen att klura ut en rolig utmaning åt oss :)

Det är en skiss i kombination av en "Inspireras av 3"

Jag gjorde en layout som lite "kom igång" inspiration.....


Ett foto på vår lilla Astrid som hade en period då hon serietillverkade sina egna små varianter av datorer.
Hon ritade,klippte och klistrade noggrant både tangentbord och skärm. 



"Inspireras av 3"

1: Colormist eller annan typ av färg, vad du vill.
2; Ha med Stygn i någon form, symaskin, för hand eller fejk.
3: Använd minst 3 mönstrade papper (eller flera) I ditt skapande.


Hoppa nu genast över till En liten butik så får du mer matnyttig information och inspiration.
Jag ser verkligen framemot att få se era härliga tolkningar av min skiss och "Inspireras av 3" utmaning.
 För ni hänger väl på, alla mina härliga scrapvänner därute?!!
Så klart!!! :)

Tack snälla du för att du tog dig tid att hälsa på hos mig idag!
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Så rolig tävling med din fina skiss, kanske hinner i slutet på månaden. Din fräscha layout är så läcker, gillar jättemycket och så rolig dokumentation att spara! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!! Om du visste vad dom orden värmer just nu ❤️ Tack!! Hoppas du hinner med mellan färderna med er fina Bosse!!! Skulle vara jätteroligt !! KRAAAAM ❤️

      Radera
  2. Hi Anna.....as always, love your work. Especially the pinks in this one.... & that big bold black title.... gives such a good balance! I was thinking, can I join this one? Do you need to use the sketch too? Sorry I've been absent. Way busy here with visitors!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks ❤️ Of course you can join!!! Looking forward to see your take on it !! Anna xo

      Radera
  3. Anna, this is fabulous! I love the bright pink, and of course I always love your stitching and use of scraps.

    SvaraRadera