tisdag 28 juni 2016

Veckans Skiss #115

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Äntligen TISDAG!!
Och det innebär en rykande färsk skiss hos Veckans Skiss.

Jag har semester nu så bara tillfälle gavs så satte jag fart med min layout idag.
Glad i hågen med en fin ide' som jag inte riktigt blev sams med då dom rosa färg stänken levde sitt eget liv idag...
Dessutom slant jag lite då jag stämplade ett av plus tecknen ...argggh!!
Men så fick det bli och motivet på layouten är iallafall alldeles perfekt, vår näst yngsta dotter, fina Beatrice <3


Våran fina tjej som redan blivit sjutton år!!
Några pep-talk ord och önskningar från en mamma till sin dotter...
Papper och dekorationer är från Bella blvd Illustrated Faith "She Blooms"
Dom stämplade orden och prickarna är från olika Citrus Twist Kit's.
Varje kit innehåller ett set med olika text och små motiv clearstamps.

Det är Ciza som står för den härliga skissen den här veckan.
Jag vred på den lite och romb formen och cirkeln i mitten av skissen blev två foton istället.







Jag lånade ide'n att ha siffror som titel av Åsas layout i VS teamet.

Hoppas du också blev inspirerad att göra en egen tolkning nu.
Har du ingen egen blogg går det även bra att maila in sitt bidrag till Veckan Skiss!!
Häng på du med :)

Tusen tack för titten här idag!
Kram Anna :)





6 kommentarer:

  1. Såå himla fin, jag sitter och brottas med en layout och tänkte jag får pausa och gå in och kolla hos dig! Då håller vi på med liknande saker, fast egentligen inte, kanske bara jag som är uppmärksam på det haha! I vilket fall som helst har du som vanligt gjort en sån fin layout med fina foto och ord, gillar dom där plusstecknen, ingen miss märks där inte, gillar, gillar! Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Du är bara bäst på att göra mig glad💚 Jag blir ju inte förvånad om vi håller på med liknande grejer, haha! Nä jag försökte maskera min stämpling m rosa mist och då blev det mist överallt istället 😜 Tack för dina fina ord. Ser framemot din layout sen. Den är säkerligen alldeles perfekt!! Kram

      Radera
  2. This is beautiful.....who cares about the slips....it's all about the idea of the LO, I think. She is a pretty girl, your Beatrice:) And her whole life is ahead of her. How FABULOUS is that? I think you have captured all this on your page! Love it:):)

    SvaraRadera
  3. Fina uppmuntrande ord till dottern och fin layout! Du får alltid tråd-trasslet så snyggt..har ofta problem att få till det. Skön semester! /Gunilla R

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara Gunilla 😍 Kram Anna

      Radera