tisdag 14 juni 2016

Veckans Skiss #113

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Äntligen TISDAG!!
Och äntligen en ny fräsch skiss från Veckans Skiss.
Den här veckan är det min scrap kompis, Maria som står för skissandet.

En härligt inspirerande sådan så bara våra småttingar somnade ikväll så skred jag till verket och hann precis fota innan det blev för lite ljus.
Vi har faktiskt ljust dygnet runt nu här där jag bor, lite kompensation mot våra mörka vintrar.


Jag har tolkat skissen ganska troget och lånat lite upplägg från Marias layout med fotona på höjden istället.
Älskar dom här vackra, skira vårblommorna, Harsyra eller Oxalis.
Dom växer utanför Astrids Förskola så mamman blev helt enkelt TVUNGEN kliva ur bilen och fota innan jag åkte till jobbet den morgonen :)

Marias härliga skiss...






Lite mörka foton men jag var lite ivrig att fota och göra inlägget, tålamod??! vad är det? 
Papper och dekorationer är ur mitt april månads kit från Citrus Twist.

Nu ska jag göra kväll för idag!!

Hoppas du fick inspiration att göra en tolkning du också.

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Those citrus twist kits really do suit you eh? I love the doily tucked in there & that green on the bg.... Most of all I love that your cute wildflowers are known as pesky annoying WEEDS here! Seriously! We see oxalis bulbs in our garden beds & groan - because you can never get rid of them! How funny is that??!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yea those CTK kits are lovely!! And theese Oxalis is weeds here too but yet beautiful :) Anna xo

      Radera
  2. Så jättefint! Kul med ett annat format än 30x30 på din LO. Tack för att du alltid är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!!! Ja det är roligt med lite olika format och Lettersize gillar jag :) Tack för härlig inspiration varje vecka ♡ kram

      Radera
  3. Vilken underbar tolkning av min skiss Anna!! Tack för att du så troget tolkar våra skisser varje vecka. Du har väl inte missat att vi söker nya inspiratörer ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara Maria ♡ Vad glad jag blir! Nä då jag har sett er blänkare :) KRAM :)

      Radera
  4. Återigen en fin tolkning. Jättefina foton! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera