lördag 4 juni 2016

Veckans Skiss #111

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag lyckades jag ta mig lite tid vid mitt älskade scrapbord.
Det blev en tolkning av min vän Carinas härligt inspirerande och utmanande skiss hos Veckans Skiss.

Som så ofta så vred jag en aning på den lite. 
Dom tre fälten blev tre remsor av papper och så blev det bara ett foto..
Hoppas Carina ger godkänt... ;)


Vår lilla prinsessa som somnade mitt i leken med älva-vingar och kläder på en kväll :)
Har använt härliga papper från Bella blvd Illustrated Faith She Blooms.

Carinas härliga skiss..





Även dekorationerna och text remsorna är från Bella blvd kollektionen.

Tusen tack för att du tittade in!
Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Underbar LO!! Du får helt klart godkänt på din tolkning av min skiss! Tack för att du alltid är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK♡ Du gör mig så glad min goa vän!! Tack för inspirationen! Go On Girl!! KRAM

      Radera
  2. Love how you 'work it' to make your pages your very own! And fancy falling asleep like that, little angel! The pink is lovely on your page & those words.....soooo perfect! The Illustrated Faith goodies are selling very well, nice to see faith goodies available to scrap with:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much sweet Lizzy!! Anna xo

      Radera
  3. Underbart, så fint med de diagonala pappren, du får alltid till det så bra, och vilket härligt foto på lilltösen. Dina layouter ser alltid så välarbetade ut, så snygga. Får tillägga ett litet tack för din fina tolkning hos VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla gulliga du ♡ det värmer gott!! Du har inspirerat mig med det härliga gula och rosa!! Ser ju på din blogg att ni har det härligt :) Njuuuter med Er! KRAM

      Radera