torsdag 9 juni 2016

Hello - För En Liten Butik

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag visar jag mitt inspirations bidrag till juni månadstävling hos En Liten Butik.
Jag hoppas du också blir frestad att leka med oss :)

Så här ser utmaningen som Jeanette bjuder oss på ut:

Tävlingen i juni kommer att handla om att inspireras och skapa utifrån ett citat:

att bara leva är inte tillräckligt, sade fjärilen
man måste ha solsken, frihet och lite blommor
Hans Christian Andersen

 Här visar jag en liten glimt av mitt kort så får ni genast ta och hoppa över till En Liten Butik och se mer och få mer information om tävlingen och hur jag gjort mitt kort.
Vi ses där!! :)



Tusen tack för titten kära du!
Lämna gärna ett spår efter dig här och/eller hos En Liten Butik så blir jag jätteglad!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Gosh this is pretty. What a lovely quote and really good 'take' on the challenge!!!

    SvaraRadera
  2. Så somrigt och fint, vad du jobbar med färger nu, avundas din experimentlusta. Det blir inga tråkigheter här inte, härlig inspiration. Jag har också gjort min tolkning för några dagar sedan, en rolig utmaning. Du har så fina inlägg där, så roligt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ♡ du är så härlig som orkar pusha och uppmuntra alltid!!! Var just och kollade in din underbara tolkning, så fin!!! Så glad att du hänger på! Kraaam Anna ♡

      Radera