lördag 30 april 2016

Veckans Skiss #106

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder jag på min tolkning av Veckans Skiss som den här veckan är ritad av min vän Christel.

Jag inspirerades dessutom av hennes tolkning och twistade min layout jag också.
Man kan nog säga att jag vred på skissen och spegelvände den...


Ett några år gammalt foto på vår lilla Astrid som får fika tårta med pappa i hans fikarum i verkstaden.
Då är det fest mitt på blanka vardagen :)




Papper är från Authentique Wishes collection pack. 
Det stora gemet är från American Crafts,  gillar massor!!
Stickers är från ett ark med flera på från Jillibean Soup om jag minns rätt...
Titelbokstäverna är Bella blvd.

Så här vred och vände jag på skissen...

Och originalet ...


Hoppas ni får en härlig Valborgsmässoafton där ni är.
Vi ska ha 17 och 3 års kalas för Beatrice och Arvid med tårta och annat gott från våra två lokala bagare, gott!!

Tack för titten snälla du!!
Kram Anna :)


5 kommentarer:

  1. Åh vilken underbart fin layout, så läckra papper och kul text till det fina fotot. Och, ja håller med om gemet. Det är så mycket gulligt, vad stolt jag blir att min skiss kan bli så bra, du levererar alltid! Jag saknar också vårt scrappande ihop och tänker ofta på träffen vi var på! Hoppas ni har ett härligt födelsekalas med två jubilarer! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och tack såklart för tolkningen hos VS!

      Radera
    2. Tack underbara du!! Det är ju din skiss som gör det, du är så bra på att rita skisser lika som att du är så bra på att tolka dom. Vi har haft en bra kväll med massa gott fika och trevligt sällskap!! Blev inte mycket scrap idag och förmodligen inte imorrn heller. Jag hoppas att nästa vecka bjuder på fler tillfällen. tur att vi kan scrappa ihop i viss mån såhär via bloggarna iallafall <3 Ha det gott kära Du!! Kram Anna :)

      Radera
  2. Fin tolkning av skissen! Härligt att blanda rosa och rött tycker jag! Kul med kalas på blanka vardagen!!! Tack för att du så troget tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera