fredag 8 april 2016

CASology - Sprout

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan bäddar det för lite vårkänslor hos CASology då deras ord den här gången är
SPROUT som betyder typ något som spirar, växer och gror.

Jag såg en idé någonstans på Pinterest där dom hade figurklippt ut några motiv och lagt dom i ett litet "pussel" och sedan stansat ut en form och monterade bitarna med 3d kuddar i den formen på ett kort.
Svårt att beskriva men såhär blev mitt kort då jag översatte idén till mitt eget alster.


Jag stämplade olika motiv med blommor och blad som jag klippte ut och samlade ihop med "post it" lappar för att hålla ihop mitt lilla pussel då jag stansade ut en cirkel.
Sedan monterade jag  med 3d kuddarna innan jag försiktigt tog bort "post it" lapparna.


Ha det så gott där du är och var rädd om dig!!

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)




14 kommentarer:

  1. Vilket jobb!! Å snyggt blev det också :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter mer komplicerat än det är, jag som är surrig ;) Tack rara du!!! Såg att ni är i Bruksvallarna med finvädret, härligt!!! NJUUUT!!! Kram Anna :)

      Radera
  2. Vad du hittar på fina lösningar, jag är såå imponerad av ditt sätt att lösa utmaningar. Den här är så genial och så fin dessutom, de svarta blommorna också det lilla rosa bandet. Så vackert! Jag kan lugnt säga att hade jag försökt mig på något liknande hade jag brutit ihop haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll Christel, jag blir så glad!! Nä då det här låter mer krångligt än det är :) Ha en härlig lördag!! Kram Anna :)

      Radera
  3. I LOVE this Anna! The dimension adds so much to the design, Awesome. (as always)
    :)
    Thanks for making our gallery pretty with your card!

    SvaraRadera
  4. Striking!! love your take on the Sprout challenge with your pop of pink! brilliant.

    Patti

    SvaraRadera
  5. Anna, this is my new favourite card of yours - it is fabulous! I love the dimension and the pop of pink. I may have to CASE this! Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera
  6. Anna, this is such a cool design! I love the depth and the circular design...very cool! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera