lördag 13 februari 2016

Always You & Me

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja tog en rövare och kombinerade veckans 3 to Inspire och Sunday Sketch hos Citrus Twist  Kits den här veckan :)
Dessutom har jag lyckat göra slut på så gott som varenda spillbit från deras kit så valet föll på papper från WRMK "Quoted" och ett svart prickigt papper från Studio Calico som jag faktiskt köpte på en Scrap Loppis av Maria Hellberg Rundberg , ett riktigt fynd :)


Dom tre "prompts" för den här veckan är:

1. Use cut-out shapes from nature: butterflies, leaves, flowers, birds, etc. 
(You can use your cutting software or cut them by hand like me.)
2. Use stamped words as part of your background.
3. Mount your layout on a patterned paper 

Skissen från söndag 2/7...







Foto är på vår äldste son Rickard och vår yngsta dotter Astrid.
Hon lindar honom fullständigt runt sitt lillfinger och kärleken är väldigt ömsesidig :)
Så härligt att se dom tillsammans, det skiljer ändå 16 år mellan dom...

Hoppas ni har eller har haft en härlig lördag och att fortsättningen på helgen blir bra !!

Tack snälla för titten !!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Så läckert med vitt, svart och limegrönt!! Superfint!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaaack snälla Du♡ Såg du att hag vågade mig på en PL sida här om dagen också ;-) kram

      Radera
  2. Those stamps on the bg....look fabulous... & it's interesting to see the relationships between siblings. They don't have to be close in age to love each other dearly, eh?!! HOpe you've had a lovely weekend. We went SWIMMING!! So hot. Have a feeling you didn't!!! Giggles....

    SvaraRadera
  3. Superduperlayout! Den utstrålar sådant ljus och jag är helt betagen i den! Färgen gör ju inte den sämre heller och fotot är så gulligt. Och så bra du har lyckats stämpla bakgrunden! Nu tar det emot att gå till mitt scrapbord där jag håller på med en mörk trist layout..... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gör mig som vanligt sååå GLAD!!! Ja färgen gillar vi ju :-) Fick ju idén från ditt bakgrunds papper med datum stämplar, tack!! Jag tror din layout är alldeles lysande som alltid. Ser framemot att se vad du hittar på :-) Kram

      Radera