torsdag 19 november 2015

Månadsutmaningen hos Scrap och Ting

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här månaden var jag snabb att göra mitt bidrag till Jennys härliga utmaning hos

Det är en Bingo bricka du ska skapa efter och det tycker jag är kul!!


Jag valde den lodräta raden längst till vänster, embossat+snö+glitter


Det blev ännu ett julkort eller snarare en "jul-tag" kanske..
Jag har torr embossat med en emboss folder med text på ett vanligt vitt slätt CS. Sedan strök jag slarvigt med min emboss dyna över det upphöjda mönstret och strödde över "hologram sparkle" emboss pulver som jag värmde med värme pistolen. Dubbel embossing alltså :) 
Där fick jag ju med glittret också!!
Snö, ja det är ju en STOR snöflinga mitt på kortet :)
Check!!! ;)

Några närbilder..



Skrev "God Jul Från Oss" med min skrivmaskin och klippte till små "mini-tags" och knöt fast med lingarn.

Det var min tolkning av just den Bingoraden...hur skulle du göra och vilken rad väljer du??!!
Go for it!!

Ha det gott där du är och tack för titten!!

Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Vilket vackert kort som vanligt, jag gillar dina små tags där med lingarnet, så snyggt alltihop! Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  2. Du är alltid så glad och uppmuntrande!! Det värmer och jag är så tacksam för det, TACK!!! Ha det gott du med :) Kram Anna :)

    SvaraRadera
  3. Love it! All that glitter and glimmer....I bet it looks even more sparkling in real life:) Shame you are so far away I can't see it!!! Man, it's been 42C today here. VERY hot. We had Lucas and headed to the indoor swimming centre. It was a good way to cope with the heat! Tomorrow is about 24C. Much better!!! Still, now, it is BOILING hot!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes you are right it sparkle even more in real. Thanks!! Wow!! Hot, hot hot!!! Here we have a thin layer of snow at least....:-)
      Anna :-)

      Radera
  4. OOooooaaaahhh!! SÅ. GALET. SNYGGT. :D :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju helt underbar Jeanette ♡♡♡ Tack! !! KRAM

      Radera