tisdag 13 oktober 2015

Alla är vi barn i början...

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja som rubriken antyder så har jag provat nya marker igen... med ett sådär resultat men som sagt "alla är vi barn i början" och någon gång ska ju vara den första även om det förmodligen också blev den sista :)

Jag pratar om att jag har gjort mitt livs första Video Tutorial som ligger uppe på Citrus Twist bloggen idag :)
Om inte annat får ni ju er ett gott skratt, alltid glädjer det någon liksom :)
Kika in där och håll till godo!!

Layouten den handlar om är den här...


Ett lite tok roligt foto på Astrid då hon skulle visa mig att hon åt blåbär här i sommar :)
Man ser knappt att det är hon därför hoppade jag faktiskt över att "sudda" ögonen idag ;)




Alla papper och dekorationer är från Citrus Twist October Add on Kit sedan har jag använt egna vattenfärger och ColorBloom Spray att stänka på min bakgrund. 

Hoppas ni stöttar mig och kikar in hos Citrus Twist bloggen nu idag alla mina scrap vänner där ute :)
Om inte annat för att få le lite och se hur ni inte ska göra er Video tutorial, haha :)

Ha en bra fortsättning på dagen!!

Tack för idag!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Jösses Anna, helt underbart roligt även om jag blev lite snurrig haha! Det gick lite väl fort för mitt gamla huvud, men så bra gjort, jag har inte ens vågat eller orkat prova. Layouten blev ju superfin också, gillar jättemycket! Att du redan fått oktoberkitet, fast det är väl för att du är designer, jag får alltid vänta jättelänge på mitt från SC. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!! Ja det går snabbt men annars blir den så lååång :-) Du får titta många gånger istället så hinner du med nåt varje gång :-) Tack igen för dina fina varma ord!! Kram

      Radera
  2. WOW, detta kan du väl göra fler gånger, gillar att titta på hur andra gör.
    Layouten blev jättefin ,
    Kram

    SvaraRadera