torsdag 10 september 2015

Veckans Skiss #76

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det var en klurig skiss för mig den här veckan hos Veckans Skiss men jag har gjort ett försök där jag tolkat skissen lite friare än jag oftast gör...
Det blev ett kort i färger som Christel tidigare i veckan inspirerade till, blått och svart... :)


Ja så här blev det, blå och svart CS, en cirkel punch, en stjärna die , twine snöre och avslutningsvis några häftklammrar. KLART!! 

Skissen som satte mig på prov :)


Men, visst ser man skissen i mitt kort ändå ?! :)

Ja det blev lite kort och gott idag :)

I morgon är det FREDAG !! Då har barnen och jag ledig dag, YAY!!
Härligt :)

Hoppas ni får en härlig fredag vare sig ni jobbar eller är ledig.

Tack för idag!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Ja men så läckert det blev, enkelt och snyggt, visst är den färgkombon fin! Bra med hålen du gjort för banden, du hittar alltid på så mycket kul! Ha nu en riktigt härlig dag imorgon, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snäll med mig du!!! TACK :-) Ja det är en läcker färg kombo!!! Ha en bra dag du med och ta det varligt med ditt knä! Kram

      Radera
  2. Så rolig och fin tolkning av skissen! Du kan du Anna :) och ja, färgerna är en annorlunda men snygg kombo också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!! Du gör mig glad ♡ kram

      Radera
  3. Kul att du vågade "kliva ur" skissen lite! Jättehärlig tolkning och fin färgkombination! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är jag modig :-) Tack snälla du :-) kram

      Radera