tisdag 7 april 2015

Sketchabilities #136 - dina vägar/your paths

Hej!

If Swedish is hard for you to understand, please use the translation tool at the top of my blog :)

Tittade in hos Sketchabilities och hittade en skiss som jag tokgillar....


Hoppas jag kan göra den hyfsad rättvisa åtminstone, annars hade jag iallafall roligt under tiden :)
Än har du några dagar på dig att göra en tolkning du med, deadline 13/4.


Mina papper är från MME "the sweetest thing". Tagsen är ifrån kläder jag köpt, utom den med dokumentationen och den kurviga med trianglar som är från Panduro. Som vanligt har jag grundat bas pappret med Colorbloom spray. Höll på bli en smärre katastrof när jag höll på med dom, den grå tippade omkull!! Lite svinn men ingenting blev förstört åtminstone, Puh!!
Titel bokstäverna är Thickers "daiquiri" svart.


Ramen på fotot är Crate Paper "openbook" och skylten är från PrimaMarketing "street signs".
Det som står skrivet på tagen till höger om fotot är ett citat ur Bibeln, Ordspråksboken 3:5-6.
Jag har tidigare gjort en LO till Beatrice med dom orden som grund och har som plan att göra en åt varje barn så småningom. Fick den idén på Studio Calicos blogg av en duktig scrapare vid namn Becky Novacek.


Chipboard dekoration från Crate Paper "notes & things". Hålremsa igen från goda vännen Ulrica :)


Chipboard dekoration igen från samma som ovan och lite närbild på den omtalade Colorbloom sprayen....

Det var såå roligt att få leka med mina papper idag igen efter några dagars ledighet i fjällen :)
Borta bra, men hemma vid scrapbordet bäst! som en scrapvän sa ;)

Tack snälla för ditt besök hos mig idag, vi ses snart igen!

Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Jag hoppa in för att se om du gjort något Veckans skiss,tänkte mig att du är snabb *ler*, men då var det en annan härlig LO...den tilltala mig, ska jag våga testa?
    Du är bara så bra på att få till färger ...ja allt!
    Kram Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är för go du! Klart du ska göra en tolkning! Nu kör vi :-) kram

      Radera
  2. Vilken fin layout du gjort, så vilsam i färgerna, alla tagsen och det fina budskapet. Gillar den jättemycket. Den skissen som jag har haft sånt problem med haha, underbart att se! Dessutom är jag så imponerad av dina beskrivningar! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack fina goa Christel!! Du har ju gjort TVÅ fin LOs till den här härliga skissen!!! Kram :)

    SvaraRadera
  4. Löööööw it!! Massa tags och superläckert att ett band går i flera tags. Det ska jag försöka knycka! Tack o bock ;) (Jag frågar inte, bara gör. Fy skäms) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Löööv U! Självklart! :-) Det är bara att ta :-) KRAM

      Radera
  5. Åh så snyggt!!! Älskar upplägget och färgerna =)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå!! Du gör mig så glad nu Maria! Tack!

      Radera