tisdag 28 april 2015

Scrap Much?! - Blir klippt av mamma

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the top of the right column :)

Jag har gjort en LO till färg utmaningen hos Scrap Much?!



 Jag även fick en liten extra inspirations spruta av "3to inspire" med Emma hos CTK.
Det är bara en liten kick dom bjuder på varje lördag bara för att det ska ge inspiration att komma igång, ingen tävling alltså vad jag kan förstå. Kul bara att följa, nästan lite som en rad ur en bingobricka :)

Du ska ha med dom här tre detaljerna:

  1. Alfabet till din bakgrund
  2. Gröna toner
  3. Formatet 6" x 8"


Ja så här blev det hela för min del....


Tror att jag lyckades få med en liten bit av alla färgerna på bilden. Du ska ha med minst fyra i alla fall. Tror även att jag lyckats följa Emmas lista men med en liten knorr på den sista 6" x 8" delen där jag fuskade lite och gjorde en 6" x 8" men monterade den på en 12" bakgrund där min alfabets del finns med :) Hoppas Emma ser mellan fingrarna lite ;) Och det gröna ser ni nog skulle jag tro...

Jag har använt mitt helt nya 12" pappers kit från Bella BLVD "Color Chaos". Det stämmer väl alldeles utmärkt på mig det tycker nog både ni och jag :)



Suddigt, förlåt .....


Några närbilder om man vill se lite mer vad jag gjort. Alfabetet på bakgrunden är ett gammalt som inte alls passade i färg så jag målade hela arket med vit Gesso som fick torka innan jag satte dit dom lite här och där. Sydde sedan med symaskinen över dom. Målade LOVE i korall rosa över Gesson innan jag monterade. Enamel dots från MME alla övriga dekos är från pappers kitet.

Ja det var mitt färg kaos det :)

Roligt att du hittade hit till mig idag!

Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. Oh my goodness this is so pretty, love what yo did with the background, so inspiring! and that photo is so sweet! Thanks for joining us at ScrapMuch?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Laura!! :-) Your words are like music to my ears:-)

      Radera
  2. So sweet!! I absolutely love what you did with the background!! Thank you for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt "färgkaos" detta blev Anna och din bakgrund med de övermålade bokstäverna, så genialt! Och fotot utstrålar sådan samvaro. Vad du levererar....... du kommer att gå långt inom vår roliga hobby, kram

    SvaraRadera
  4. TACK!!! Min kära vän!! Om du bara visste vad jag behövde höra det nu :) KRAM

    SvaraRadera
  5. STUNNING layout and LOVE how you added her lock of hair
    Thank you for joining us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!:-) Thank you so much dear Danie :-) You made my day :-)

      Radera