onsdag 22 april 2015

CASology - OMBRE no3

Hej ännu en gång ikväll :) !!


If you don't use Swedish please use the translate tool at the top of the right column :)

Nu kommer mitt tredje och SISTA inlägg ikväll, JAG LOVAR!!!

Ifall ni inte har läst dom första två inläggen för kvällen i min CASology trilogi så kommer en repris på vad som gäller den här veckan :)


För mitt tredje kort valde jag en ombre bestående av Mörkt röd/rosa - Rosa - Ljust rosa.


Har använt samma set från Heidi Swapp som på mitt no2 kort i grönt och gått tillväga likadant förutom att den ljusaste tonen börjar i mitten och ökar i intensitet både uppåt och nedåt liksom :)

Rundade alla kanter med min hörn punch den här gången så hela kortet fick en mjukare mer feminin känsla.


Här syns det kanske lite tydligare ändå. Stämplade med min genomskinliga emboss dyna och använde silver detalj pulver. Det fick bli en liten matta här också, i rosa då :)

Men nu har ni varit duktiga OM ni hängt med mig i alla tre varianterna, TACK!!

Ha en skön kväll!!

Lämna gärna ett spår efter dig :)
Alltid lika roligt att läsa :)

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. This is beautiful, Anna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much dear Melissa :-) You make me happy :-)

      Radera
  2. Subtle and so beautiful. Thank you for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Tracey! Your words means a lot:-) Hugs Anna :-)

      Radera
  3. What a pretty card. Love your pink dots and the silver embossed sentiment.

    SvaraRadera