onsdag 29 april 2015

CASology - FLIGHT

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool in the right column :)

Jag har gjort ett bidrag till veckans ord hos CASology.


Jag hittade en jätte söt liten die cut jag fått av min vän Christel som passade alldeles utmärkt i mitt tycke iallafall :)


Jag gjorde den i lite polaroid foto känsla, tycker den formen är lite mysig :)


Glansiga härliga enamel dots, mums!!!

Ett "må bra" kort fick det bli, det kan man aldrig få för många utav...

Hoppas ni haft en bra dag och att resten av veckan också blir fin!

Kram Anna :)

14 kommentarer:

  1. Så fint och jag har alltid älskat den där lilla meningen "bee happy" med ett litet bi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :-) Ja den meningen i kombo m biet är fin :-)

      Radera
  2. This is so sweet! I love the little bee and her flight path.

    SvaraRadera
  3. Oh, such a happy card...perfect for your spring & enamel dots. They make my heart sing!!! Lovely:)

    SvaraRadera
  4. This is so pretty Anna! Love it :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh! Thank you Emma :-):-):-) You are so kind! :-)

      Radera
  5. Åh, du är så påhittig, så fint och glatt det blev, jag blir verkligen jätteglad av att se kortet! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Du gör mig så glad Christel! :-) kram

      Radera
  6. Beatifully CAS! Love all the clear space and airy feeling of this! So glad you joined us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Ardyth!!!! :-):-):-)

      Radera
  7. Anna, this is perfectly CAS! Such a great colour combination and fantastic layout! Thanks so much for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank YOU Hazel!!! You made my day now INDEED!! Hugs Anna:-)

      Radera